StopUMTS Logo
how to get rid of moles
Zoeken
   
Voorlichting
10/06/17Zonnepanelen: straling va
08/06/17Informatieve voorlichting
Artikelen
20/06/17Overleg ECERI en WHO o
20/06/17Here's How Dirty Electric
20/06/17Canadian Study Finds C
20/06/17Smart cities, 5G and EMF
19/06/17WiFi in Schools - The Fac
18/06/17Bees, Butterflies And
Berichten Nederland
21/06/17Schippers: 2,5 miljoen eu
20/06/17Cijfers over kanker; Inci
20/06/17Smartphone op school: str
19/06/17Voorschoten: Gemeente kom
15/06/17Epe: Verwarring over zend
Berichten België
30/05/17Kaartlezer verdwijnt, mob
24/05/17Wordt Brussel de eerste s
Berichten Internationaal
11/06/17Engeland: 2 Ripon Childre
09/06/17Phonegate: French Gove
08/06/17Engeland: A Charity Could
05/06/17USA: Sacramento e.a. toek
Ervaringen | Appellen/oproepen
16/06/17GGD ervaring
07/06/17Vrouw zoekt veilige wonin
01/06/17Elana's pantry: ''The Gre
Onderzoeken
02/06/17The Effect of RF Radiatio
27/05/17Diabetis 1: Radiation fro
27/05/17Mobile phone use and risk
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
05/06/17Wireless Devices - Minimi
03/06/17Professor Belpomme in
02/06/17Nurse with rare brain dis
Oproepen
12/06/17Lezing in Sommelsdijk (Go
10/06/17Lezing in Nijkerk over vo
19/05/17Lezing Straling en Gezond
Folders
10/04/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
14/06/17Mail naar 'De Monitor' na
09/06/17Letters From Doctors on W
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer