StopUMTS Logo
how to get rid of moles
Zoeken
   
Voorlichting
13/07/17Meetspecialisten, meet
10/07/17Plaatsing zendmasten,
Artikelen
20/07/17Het nieuwe terreurwapen:
16/07/17KPN en smartphoneverslavi
14/07/17Is 5G Cellular Technology
14/07/17‘Google betaalde jarenl
13/07/17The iPad is a Far Bigger
13/07/17New 5G Cell Towers and Sm
Berichten Nederland
20/07/17Patiënt heeft baat bij d
20/07/17LTE met afstand grootste
14/07/17Toch compensatie voor Q-k
12/07/17Twente: Buitengebied krij
11/07/17Driekwart van de jongeren
Berichten België
01/07/17Verdubbeling burn-out in
26/06/17Voorstel van resolutie vo
Berichten Internationaal
12/07/17Internationale contacten
10/07/17Cyprus – Policy Recomme
08/07/17Engeland: Prince Harry ur
28/06/17USA: ‘Health Exemption
Ervaringen | Appellen/oproepen
13/07/17Koppijn en hartkloppingen
12/07/17Der Mann, der im Wald leb
16/06/17GGD ervaring
Onderzoeken
20/07/17Electromagnetic fields ma
13/07/17Mobile phone use and risk
11/07/17CELL TOWERS & ANTENNAS—
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
15/07/17In Nederland valt E-mail
11/07/17USA: Cell Phone Product L
10/07/17Europese Hof: vaccinaties
Oproepen
19/07/17Lezing in Haarlo (Achterh
12/07/17Te koop: huis in Ruurlo;
01/07/17Contact NS; WiFi-vrije co
Folders
10/04/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
10/07/17Brief naar de gemeente C.
14/06/17Mail naar 'De Monitor' na
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer