StopUMTS Logo
how to get rid of moles
Zoeken
   
Voorlichting
20/03/17Meetspecialisten, meet
16/03/17Plaatsing zendmasten en g
Artikelen
25/03/17De slimme meter als spion
24/03/17Video over de gevaren van
24/03/17Voordracht Hugo Schooneve
23/03/17COMPILATIE: Maatregelen v
23/03/17Google Glass Alert: Po
20/03/17Profitability Versus Publ
Berichten Nederland
26/03/17‘12.000 doden, we moete
26/03/17Maurice de Hond stapt noo
22/03/17SOLK: bericht op facebook
17/03/17Milieuklachten (zendmast,
17/03/17Aantal antenne-installati
Berichten België
18/03/17Proximus lanceert 4,5G in
09/02/17Lezing: Elektrosmog - De
Berichten Internationaal
23/03/17USA: Massachusetts Cel
23/03/17USA: Seventeen Ohio Ci
23/03/17Filipijnen: Community res
22/03/17Bangladesh: A mobile t
Ervaringen | Appellen/oproepen
19/03/17Hong Kong residents urge
06/03/17Mother Warns Women Not to
02/03/17Slimme meter verwijder
Onderzoeken
24/03/17Combined biological and h
20/03/17High radiofrequency radia
20/03/17Evaluation of Mobile P
Veel gestelde vragen
23/07/16Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
05/03/17'Staat moet verantwoordel
28/02/17USA: Judge Rules Californ
28/01/17Oostenrijk: Een burgemees
Oproepen
22/04/17Stichting EHS: Landelijke
08/04/17CURSUS: Straling meten
27/03/17Lezing over Kanker in Haa
Folders
21/02/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
05/03/17Mail naar ''kunnenweprate
05/03/17Brief aan de gemeente Epe
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Nekklachten door een draadloze browser met draad....    
Ga naar overzicht berichten in: Verhalen

Nekklachten door een draadloze browser met draad....
woensdag, 23 november 2011 - Dossier: Ervaringen burgers


Stopumts ontving op 18 nov. 2011 onderstaand ervaringsverhaal:

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een persoonlijk EHS verhaal wat ''het zit tussen je oren'' uitsluit!
En dan wil ik het niet hebben over mijn pols die steeds maar moe was en sinds ik niet meer sms weer normaal is...

Maar over een Tele 2 internet kastje wat -- speciaal voor mij via een draad --
bij T. geïnstalleerd is.
Vanaf het allereerste moment dat ik na installatie binnen kom klaag ik over 'een knellend gevoel in mijn nek'. Mijn hersenstam...
T. word er gek van en belt met tele2 ''het zit toch op één draad meneer'' is het antwoord.

Stichting Milieuziektes geeft mij een nummer dat wij in de browser moeten invoeren.
Wij weten niet wat een browser is en hoe of wat we moeten doen?
Dus word het op de lange baan geschoven. Met de nodige conflicten over mijn nek, dat kastje, de elektromagnetische velden, etc.

T. belt weer een keer, waar ik bij ben, ''Het zit toch op een draad meneer''.
Ik hoor het ze zeggen. Woest word ik. ''En mijn nek dan''?
Ik hóór zelf hoe raar het klinkt...

Schrijf mijn tweede of derde brief naar tele2 die weer niet beantwoord wordt.
Dan komt R. op bezoek die wel weet hoe hij dat nummer moet invoeren.
Maar waar is dat nummer? Dus belt T. weer met tele2 nu met de vraag
'' Of hij het nummer heeft dat je in de browser moet invoeren om het draadloze gedeelte uit te schakelen''? Antwoord: ''Ach meneer dat kan ik ook voor u doen'!

Hij klikt op een knopje er valt twee ons van mij af en mijn nek, mijn hersenstam is knelvrij.

En daar zitten wij zeven maanden over te ruziën...

Wat is dit? Wat bezielt tele2 om ons beklag zo lang in de wind te slaan? Terwijl het met een simpele klik op te lossen is?

Connie van der Meijs.
Tilburg


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer