StopUMTS Logo
how to get rid of moles 
Zoeken
   
Voorlichting
18/09/17EHS en toch een smartphon
01/09/17WiFi vrije scholen (kaart
Artikelen
19/09/17Burn-out
18/09/17What science knows about
17/09/17Oorsuizen
14/09/17Wetenschappers vragen uit
14/09/17Autism, ADHD, And Wireles
14/09/17Straling voor onze gezond
Berichten Nederland
18/09/17Vereniging tegen de Kwakz
17/09/17Hoe gevaarlijk is 5G?
14/09/17Groot onderzoek naar oors
10/09/17Suïcide bevorderd door s
10/09/17Open brief aan KPN na ond
Berichten België
01/07/17Verdubbeling burn-out in
26/06/17Voorstel van resolutie vo
Berichten Internationaal
19/09/17USA: De jongeren van nu g
18/09/17SB 649 Passes California
18/09/17''BLUNDER'' by ICNIRP's a
16/09/17WiFi4EU: New EU scheme fo
Ervaringen | Appellen/oproepen
18/09/17WiFi 2,4 GHz en 5 GHz; ee
18/09/17''Why I Don't Have a Mobi
14/09/173G naar 4G
Onderzoeken
08/09/17Anxiety-like behavioural
07/09/17The mere presence of your
06/09/17Maternal cell phone use i
Veel gestelde vragen
13/05/17Vakantie? Witte zo
10/07/16Zeven veel gestelde vrage
Juridische informatie
10/09/17Rechter: Staat moet lucht
31/08/17InPower Movement: Early r
16/08/17Solution To The 'Smart' M
Oproepen
19/09/17Cursus ‘Straling meten
14/09/17EHS regionale contactdage
12/09/17Petitie ''ME is geen SOLK
Folders
10/06/17Brochures, folders, websi
29/04/16USA: Meer dan 50 tips voo
Briefwisselingen | Archief: 2008, 2005
10/07/17Brief naar de gemeente C.
14/06/17Mail naar 'De Monitor' na
Illustraties
 Algemeen
 Fotoalbum zendmasten
 Wetenschappelijke illustraties
Correspondentie met Buurtzorg Hillegom/ de Zilk    
Ga naar overzicht berichten in: Reacties

Correspondentie met Buurtzorg Hillegom/ de Zilk
zondag, 23 december 2012 - Dossier: Algemeen


Ontvangen correspondentie 17 dec 2012, updated 23 dec 2012

Welkom bij Buurtzorg Hillegom/ de Zilk

Een frisse kijk op thuiszorg.

Goede zorg thuis vraagt een professionele en toegewijde belangstelling voor de persoonlijke situatie van de cliënt. Zo snel mogelijk inspelen op zorgvragen, samen oplossingen zoeken, grotere problemen voorkomen. Buurtzorg levert deze professionele zorg, regelt de zaken eromheen en zorgt ervoor dat iemand zelf kan blijven beslissen over wat er nodig is.

Dé Buurtzorgformule.

Buurtzorg Nederland heeft een vernieuwend concept voor verpleging en verzorging aan huis ontwikkeld. Zorgverlening waarbij we streven naar betere oplossingen voor de cliënt, duurzaam en effectief. Door de zorgverlening volledig door hoog opgeleide wijkverpleegkundigen en wijkziekenverzorgenden in kleine autonome 'Buurtzorgteams' in te laten vullen wordt het oplossend vermogen en de professionaliteit van medewerkers ten volle benut. Deze Buurtzorgteams worden ondersteund door een landelijke organisatie. Hierbij wordt gebruik gemaakt van moderne ICT-toepassingen waardoor de administratieve kosten tot een minimum worden beperkt. De kosten van management en overhead worden zo beperkt mogelijk gehouden. Kortom: betere zorg tegen lagere kosten; een aantrekkelijk perspectief voor cliënt, professional en verzekeraar. Buurtzorg Nederland: een natuurlijk alternatief!


Alleen de buren worden doodziek als ze niet tegen de straling van het mobiele kantoor kunnen


Beste, buurtzorg Nederland afdeling Hillegom de Zilk

Een mevrouw met een witte thuiszorg auto was vrijdagavond bij mijn buren in Hillegom.

Vanaf het moment dat zij op dat adres was had ik storing op mijn tv en last van enorme hoofdpijn en stralingsklachten door mijn hele lijf.

Aanvankelijk dacht ik dat het aan de tv lag, maar toen zij de deur daar dicht trok en weg liep verdween mijn storing ook.

Alleen in mijn lijf vertrekt het niet zomaar dus ik ben de hele avond van slag in mijn eigen huis als jullie zijn geweest.

Vanavond 2 dagen later weer bij binnenkomst van een thuiszorg dame in een witte thuiszorg auto, heb ik weer enorme hoofdpijn en last van straling.

Ik weet niet wat jullie medewerkers voor i phone, i pod, tablet, laptop, umts of gsm of combinatie van die elektromagnetische velden stralingsapparaten bij zich hebben, maar het moet toch niet zo zijn dat de buren STRALINGS overlast hebben van de verpleegster die de buurvrouw in bad moet komen stoppen.

Ik sta stijf van die straling van jullie hightech administratiebesparing waar jullie op je website zo trots op zijn.

Ik wil u met klem verzoeken uw medewerkers hun apparaten uit te laten zetten als ze bij mijn buren zijn, ik krijg er enorme gezondheidsklachten van en zit niet op straling van uw medewerkers te wachten, ik ben de rest van de avond doodziek namelijk omdat ik zware metalen vergiftiging heb en overgevoelig ben voor straling.

Inmiddels bleek het nummer van de mobiele telefoon op internet van de dame in kwestie van vanavond te zijn, die heeft me beloofd er rekening mee te houden en door te geven dat die straling apparatuur uit gezet wordt. Uitzetten betekent niet op Stil, maar echt uit!!! Of in de auto laten.

Los van mij. Aangezien uw doelgroep allemaal zieke mensen zijn, brengt u ongevraagd een boel elektromagnetische rottigheid binnen. Waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten. Mensen die tia’s hebben gehad of het aan hun hart hebben of reuma of artrose hebben er allemaal last van, sommige voelen het niet, maar het beïnvloed wel nadelig hun welzijn en zij zijn afhankelijk van u dus die zullen niet zo snel klagen.

Dus wellicht kunt u standaard invoeren dat u uw elektronisch kantoor niet bij uw klanten naar binnen sleept., want roken doet u toch ook niet in huis bij uw zieke klanten? Waarom dan wel ongevraagd stralen?

Te uwer informatie aan de overkant zit een gsm mast, uw mobiele telefoons 900 of 1800 netwerk en zeker die mobiele internet UMTS 2400 netwerk staat constant met die mast verbinding te hebben ik vang al uw straling op en ik ben de rest van de avond doodziek. Terwijl u toch niet kunt bellen als u staat te douchen.

Alvast bedankt.

En hier nog wat achtergrond informatie

www.enlighteningmedia.nl/?p=2472 tablets, umts en mobiele telefoon volksziekte nr 1

www.stopumts.nl/ .

www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261572 zembla ziek van je mobieltje .

www.stralendkind.nl/gevaar_risico/straling_umts.php .

Yvonne Wakker

Antwoord van Buurtzorg Hillegom:



Beste Mw Wakker,

Hierbij willen wij u namens Buurtzorg Nederland en team Hillegom-de Zilk zeggen dat we het heel vervelend vinden dat u problemen heeft met onze mobiele telefoon.
Wij zullen allen er rekening mee houden en de telefoon uit doen als we bij onze clienten zijn.

Wij hopen dat u van ons dan verder geen hinder zal ondervinden.

Wij wensen u fijne dagen en een goed 2013.

Met vriendelijke groet team Buurtzorg Hillegom / de Zilk


Ga terug naar het hoofdmenu
Afdrukken | Vragen | RSS | Disclaimer